Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Негрівода О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Яворська Г. Х. 
Професійно орієнтаційна робота зі старшокласниками : монографія / Г. Х. Яворська, О. О. Негрівода. - О. : Вид. Букаєв В.В., 2012. - 165 c. - Бібліогр.: с. 95-113. - укp.

Теоретично обгрунтовано проблему підготовки майбутніх учителів до професійно орієнтованої роботи зі старшокласниками, проаналізовано готовність майбутніх учителів, стан їх підготовки та педагогічні умови до такої роботи. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками, акцентовано на створенні позитивної мотивації, використанні навчальних психолого-педагогічних ситуацій та забезпеченні рефлексивної позиції до цього виду діяльності у процесі навчально-виховної роботи ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Негрівода О. О. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до професійно-орієнтаційної роботи зі старшокласниками / О. О. Негрівода // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 169-172. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до професійно-орієнтаційної роботи зі старшокласниками в навчально-виховному процесі ВНЗ. Педагогічні умови розглянуто як сукупність обставин, що визначаються гуманітаризацією освітнього процесу і є необхідними для цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до професійно-орієнтаційної роботи зі старшокласниками. Виділено й охарактеризовано умови формування професійного менталітету вчителів гуманітарних дисциплін. Запропоновано комплекс педагогічних умов і засобів їх реалізації є доцільним для підготовки майбутніх учителів до професійно-орієнтаційної роботи зі старшокласниками.

Определены педагогические условия подготовки будущих учителей к профессионально-ориентационной работе со старшеклассниками в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Педагогические условия рассмотрены как совокупность обстоятельств, определяемых гуманитаризацией образовательного процесса и необходимы для целенаправленной подготовки будущих учителей к профессионально-ориентационной работе со старшеклассниками. Выделены и охарактеризованы условия формирования профессионального менталитета учителей гуманитарных дисциплин. Предложенный комплекс педагогических условий и средств их реализации является целесообразным для подготовки будущих учителей к профессионально-ориентационной работе со старшеклассниками.

The pedagogical conditions for the preparation of future teachers for vocational orientation work with high school students in the educational process of high school. Pedagogical conditions are considered as the totality of circumstances, defined humanitarization educational process and the need for targeted training of future teachers for vocational orientation work with high school students. Isolated and characterized conditions for the formation of professional mentality teachers humanities. The proposed complex teaching environment and their means of implementation is appropriate for the training of future teachers for vocational orientation work with high school students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.6 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Негрівода О. О. 
Розвиток мотивації майбутніх вчителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками / О. О. Негрівода // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 95-99. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито роль розвитку мотивації майбутніх вчителів щодо профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. Обгрунтовано спецкурс як засіб реалізації розвитку мотивації майбутніх учителів щодо профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. Визначено роль самоаналізу власних професійних якостей у самостійній роботі студентів. Узагальнено, що забезпечення мотивації як умови підвищення рівня підготовки майбутніх учителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками полягає в набутті ними знань з педагогіки, психології для розуміння теоретичної основи даного явища.

Раскрыта роль развития мотивации будущих учителей по профориентационной работе со старшеклассниками. Обоснован спецкурс как средство реализации развития мотивации будущих учителей по профориентационной работе со старшеклассниками. Определена роль самоанализа собственных профессиональных качеств в самостоятельной работе студентов. Обобщено, что обеспечение мотивации как условия повышения уровня подготовки будущих учителей к профориентационной работе со старшеклассниками заключается в приобретении ими знаний по педагогике, психологии для понимания теоретической основы данного явления.

The role of motivation for future teachers in career guidance work with high school students. Reviewed and justified a special course as a means of realizing the future development of motivation of teachers in career guidance work with high school students. Defined the role of self-awareness of their own professional qualities in the students' independent work. Generally, that the provision of incentives as a condition for improving the preparation of future teachers for vocational guidance with highschool students is to acquire their knowledge of pedagogy, psychology to understand the theoretical basis for this phenomenon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Негрівода О. О. 
Використання навчальних ситуацій (кейсів) у контексті професійно орієнтаційної роботи / О. О. Негрівода // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 100-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито значення навчальних ситуацій (кейсів) у підготовці майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками. Зазначено, що кейс-метод дозволяє за умов навчання створити ролеву систему, де студенти можуть зайняти певні соціально-професійні позиції. Дане положення аргументовано на варіантах розв'язання ситуації з кейсу "Впевнена поведінка", де запропоновано вирішення за допомогою такого прийому коучінгу (тренування) як ABC-техніка, яка складається із трьох етапів: А - розуміння ситуації, В - усвідомлення кращого варіанту її виріщення, С - конкретне вирішення. Констатовано перспективність даних технік і прийомів у вирішенні навчальних ситуацій.

Раскрыто значение учебных ситуаций (кейсов) в подготовке будущих учителей к профессионально ориентационной работе со старшеклассниками. Указано, что кейс-метод позволяет в условиях обучения создать ролевую систему, где студенты могут занять определенные социально-профессиональные позиции. Данное положение аргументировано с помощью кейса "Уверенное поведение", где представлены варианты решений с помощью такого приема коучинга как ABC-техника, которая состоит из трех этапов: А - понимание ситуации, В -осознание лучшего варианта ее решения, С - конкретное решение. Констатирована перспективность данных техник и приемов в решении учебных ситуаций.

The article analyzes educational situations (cases) which imparts a positively stimulating character to the process of training future teachers for professional orientation work at a higher educational establishment. It also selects and substantiates educational situations corresponding to three directions, or cases: "Professional choice", "Confident conduct", "Motivation of success".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Негрівода О. О. 
Проблема організації самостійної роботи студентів іноземної мови / О. О. Негрівода // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 112-113. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Уточнено змістове наповнення поняття "самостійна робота". Визначено функції самостійної роботи студентів. На основі теоретичного аналізу наукової літератури з досліджуваної тематики окреслено проблемні аспекти та шляхи їх вирішення. На прикладі проведення мовних тренінгів з лексики та граматики як одного з ефективних видів самостійної роботи з використанням інформаційних технологій підкреслено переваги цього напряму. Констатовано результативність самостійної роботи студентів в контексті формування їх професійної компетентності.

Уточнено смысловое содержание понятия "самостоятельная работа". Определены функции самостоятельной работы студентов. На основе теоретического анализа научной литературы по исследуемой тематике очерчены проблемные аспекты и пути их решения. На примере проведения языковых тренингов по лексике и грамматике как одного из эффективных видов самостоятельной работы с использованием информационных технологий подчеркнуты преимущества этого направления. Констатирована результативность самостоятельной работы студентов в контексте формирования их профессиональной компетентности.

The article ascertains functions of independent work; reveals the role and problem of organizing students' independentwork at a higher educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Негрівода О. О. 
Підготовка майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Негрівода; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і структуру поняття "готовність майбутніх учителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками". Визначено компоненти, критерії, показники й охарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками. Виявлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до такої роботи зі старшокласниками. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів до професійно орієнтаційної роботи зі старшокласниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386725 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського